沿路「友里」健樂行2024
沿路「友里」健樂行2024(已完結)

香港路德會社會服務處2024年沿路「友里」健樂行步行籌款開始啦!💞💞 即日起至3月24日都可以支持我哋!善款用於支持本處發展基層家庭及長...

傑出及創新服務

西貢青年節「長跑長友III共融跑」

路德會青彩中心舉辦 西貢青年節「長跑長友III共融跑」的活動。本活動結合運動與義工服務元素的計劃,鼓勵年青人建立健康生活,亦推動他們參與義工服務,體驗對社區的承擔與回饋。本活動透過社區連結,凝聚了西貢社區內的復康人士、戒毒青年、中學生、職訓局學生、社區青年義工、各社福機構、以及不同年齡層的社區人士,共同參與此饒富特色的跑步比賽,旨在消融隔膜界限,無分你我,一起在賽道上同行共跑,享受跑步難以言詮的樂趣。

 

服務對象

西貢社區內的復康人士、戒毒青年、中學生、職訓局學生、社區青年義工、各社福機構、以及不同年齡層的社區人士

 

服務使用者心聲

領跑員阿世

參加長跑長「友」,人健康咗,natural high令我有正面心態。識咗好多人,經常交流運動裝備,營養食品,好多樂趣。領跑員個新身份、新體驗加強咗責任感,因為想被領跑者有好嘅經驗同成功感。當睇見佢地純真笑容時,好大感染,個人變得冇咁泠漠。以前冇目標冇方向,好迷失,勁頹。家人睇見自己改變咗,身邊嘅人開心,自己都開心。

領跑員阿源

吸毒後已經好多年無運動,參加長跑長「友」,令我有機會訓練返啲體能,有機會識返啲健康圈子既朋友。擔任領跑員亦令我睇到另一個自己,試過幾次領跑途中唔夠氣,但我都無比自己停底,點都堅持陪伴學員跑到終點,呢個身份令我有一份必須堅持既責任感。

 

聯絡方法

地址:將軍澳至善街6號怡明邨怡茵樓附翼1

聯絡電話:2330 8004

傅真:2330 8071

電子郵件:Email住址會使用灌水程式保護機制。你需要啟動Javascript才能觀看它

網址:路德會青彩中心

聯絡人:社工傅漢展先生 

立即捐款